Sunday, August 16, 2009

Ajaran Sesat,


Selalu aku tengok dalam tv jeh budak-budak keluar rumah malam-malam tanpa kebenaran mak bapak yang sedang sibuk berasmara di kusyen.Last aku tengok bab-bab sneak out nie mungkin KAMI THE MOVIE kot.Tak sangka pula aku yang akan buat.


Pukul 12 lebih.aku dengan beraninya keluar rumah dalam gelap-gelap pergi mamak dengan A & R.Hanya aku dua lelaki gila tu dalam kereta perdana yang kata A selalu mati tiba tiba dan mamak yang pada pagi tu dah macam tak ada orang sangat.View tak best tak ada orang,pergi pulak taman sebelah mamak lepas dua lelaki gila tu abiskan air masing-masing.Aku baring atas meja.A dekat bench R main buaian.Dapatlah juga aku tenangkan fikiran daripada jelmaan buku-buku sekolah.Walaupun malam tu bintang tak ada sangat annnddd aku rabun tak bawak spek.It was cool.

Eleh.Setidak-tidaknya aku tak sia-siakan zaman remaja aku.Sneeking out at night itu wajib.Cubalah kalau tak percaya.Best.Balik macam pukul 2.Ah ,perlu ke aku terangkan betapa sakitnya kepala aku sekarang?I need some sleep.Fatigued.Terima kasih for the night my mans.Aku bagi hati aku dekat kalian.


P/S: argh Fydo.Aku memang ketagih nak jumpa kau lagi.Man.Aku rindu kau punya wake up call.Fye.Kau gedik tapi aku sayang kau.Ety.Kau sombong sangat apehal? Cheeseburger mali. (Mesej yang tak relevan buat pembaca,ignore.Ini buat mereka)