Sunday, January 24, 2010

Harta,



Saya sudah besar.Tahun ni 17,tahun depan 18,19,20,21.. tua! Tarique pesan.Aku kena cakap dengan Singa.Aku kena rasa dekat dengan dia.Apa yang aku tak puas hati.Aku kena cakap.

Tak apa.Aku ada cara aku.Aku dengan Singa tak pernah sehaluan.Aku tak kenal siapa dia,dia tak kenal siapa aku.Tahun ini,sekarang.ye sekarang.Aku akan selalu ada dengan dia.Aku baru sedar.Seteruk mana pun dia.Dia Singa aku.Aku akan betulkan keadaan antara kita.

Bila tadi orang buat dia macam tu.Aku rasa tercabar.Betul-betul tercabar.Berani kau buat macam tu dengan Singa aku? Kau pikir kau siapa? Pukimak kau.

Aku akan buat apa sahaja untuk lindungi Singa.Aku sayang Singa.

Tadi aku kata 'Mami,boleh ulii pelok mami?' agak janggal disitu.Tapi kami berpelukkan.

Dalam dunia.Dia harta pertama aku.