Sunday, January 10, 2010

Iklan,


Gua dan membe gua sedang organize senior prom pada 20th december 2010.Semua dah confirm.Hotel dah confirm ,makanan semua bapak membe gua nak pergi testing esok.Nak pergi dapatkan sponsor dekat Junk sebagai door gift.Membe gua nak Seventeen,tapi gua tak nak.Musnah ah reputasi gua sebagai tomboi lagipun Junk lebih unisex kan? Daripada Seventeen (majalah kewanitaan) Perlu contact band-band.Romancesa sudah pasti akan perform sekali.Pasti.Kalau tak.Aku gigit sekor-sekor.Gua nak panggil band screamo tapi membe gua kata tak kena dengan tema.Jadi gua iyakan lah apa dia nak.Indie,indie,indie.Bosan makkk!


Kita akan confirmkan balik harga.Aku akan hantar invite kepada orang tertentu.Prom ini hanya untuk senior.Budak-budak bawah 17tahun tak dibenarkan masuk.Kalau nak juga.Pastikan date anda berusia 17tahun keatas. Kecoh kan? gua cuma turut perintah aja.Takdelah.Kata membe gua.Prom ini agak private.


Gua tak sabar nak jayakan benda alah ni.For more info.Follow gua di twitter :

http://twitter.com/uliiazmn