Thursday, April 22, 2010

Happy 16th Hazi!



*Happy bday to you,happy bday to you,happy bday to haaaaazi.happy bday to yous*

Selamat hari jadi yang ke-16 untuk membe baik saya Hazi.

Yo Hazi,

Gua still terguris hati sebab lu selalu tolak lamaran lepak gua.Jumpa lu sekali tak sah beb.Orang macam lu dan gua patut jumpa hari-hari.Senang cerit,jom lah kita move in.Semalam untuk lu gua sangggup SOS topup untuk text lu selamat hari jadot.Walaupun gua dah wish dekat twitter.Gua still tak puas hati kalau tak text lu.Biasanya gua suka hantar tepat pukul 12.Tapi semalam gua terlanjur dengan Youtube.Gua say sorry.Happy 16th babyyy.Semoga cake hari jadot lu antara cake tersedap dalam planet 1malaysia.Semoga cake lu lah yang paling sweet! alang-alang sweet 16 lu.Semoga lu akan dikelilingi perkataan 'bahagia' sampai lu hembus itu nafas terakhir.Semoga lu sihat gila-gila.Semoga lu makin cantik aja dong!



Walaupun se-selenge manapun post hari jadi anda ini,just so u know I LOVE HAZI!