Thursday, April 15, 2010

Poseur,


Menyindir.

Aku tak berapa nak sure pasti kenapa orang-orang suka sangat menyindir.Kalau kena dekat batang hidung aku.Aku disindir kerana sombong,kerana 'hot',kerana 'femes',kerana konon-konon orang sastera,seniman,karyawan,bajet itu ini,ini itu,itu ini,ini itu.

aku benci dibandingkan dengan semua tuh.


Kalau kau jujur.Orang fikir kau mahu jual publisiti murahan.Kalau kau tak jujur orang fikir kau plastik.Aku rasa orang-orang harus berhenti berfikir.Sebab aku dah menyampah habis.

Sebenarnya ya :) kalau mahu dikaji dari segi psychology.Siapa yang sakit hati dengan siapa sekarang? Dasar tak boleh tengok orang maju sikit.

Aku tak perlu bercampur gaul dengan orang hot untuk ada dimana aku berada sekarang,aku tak perlu rasa bangga apabila jadi UP sebagai bitch of the year atau hasil tinggalan bekas kekasih,aku tak perlu war-warkan di twitter yang grades aku paling tinggi dalam kelas,aku tak perlu tipu orang dengan mengatakan aku sedang mahukan heroin mungkin? apabila yang sebenarnya aku hanya seorang lelaki yang inginkan kawan-kawan kool (kerana kalau kau ketagih heroin kau takkan menghadap komputer) ,aku juga paling tak perlu untuk menipu identiti demi mendapatkan simpati daripada seseorang.

Aku baru petik cili,nak rasa?