Saturday, April 17, 2010

Saturday Saturday,

My love story dengan haziq or better known as Tarique. Selalu kena macam-macam-macam-macam-macam-macam ujian. Seryes. Kita kena maki,kena kutuk kaw kaw punya for some personal reason. Long story. Memang we kept things strong walaupun banyak yang benci. Kalau nak kata radit dan jani pun ada jugak.kita nak sit back and enjoy the war. Dorang nak cakap taik,cakap lah. Gua tak makan saman. Sebab gua rasa palat sendiri bila fikir yang gua sebenarnya tengah berbalah dengan tiga orang pengecut.Dorang ni jenis yang 'hidup segan mati tak mau'.

Tarique hilang kawan,aku hilang kawan. Asalkan kita tak hilang each other.

Taik ni taik tu? Enough said.kau nak gaduh turun damansara.


I’ve been upset about loads of things.

Now I just need something good. Petang-petang dengan my boys and girls dekat pantai paling cantik dalam Malaysia. Surfing, buat sand castles mcm masa kecik-kecik dulu. Just kita dengan bunyi ombak and ketawa geng-geng.

It must be beautiful.

Ok it’s the 17th of april. Birthday kawan baik I Shalani Rajoo. Dengan dialah tempat aku luahkan perangai lesbian aku.Dengan dialah aku selalu kena tampar, dengan dialah aku manja-manja tiap kali deepavali – nanti dia bawakkan idly. Aku suka idly,dia tahu aku suka idly. Cuma aku dengan dia suka idly.Sasi tak suka. Dengan sasi aku makan sushi je, shalani tak suka sushi.

Happy 17th baby. Lepas SPM ikut I pergi salon. I dah menyampah tgk rambut you macam tuh je dari form2 sampai sekarang. I love you baby.

Alang-alang aku nak cerita. Projek art aku tahun ni berkonsepkan techno. Aku dah buat brainstorming harituh. Aku dapat buat 13 logo berdasarkan ‘syarikat daun emas’ dalam masa 15minit. Encik nasir bagi thumbs up tapi aku langsung tak puas hati. Dengan buku sketch hitam tebal 80 muka surat belum beli,berus sume dah botak,cat-cat dah banyak habis. Logo dari top brands belum print out. Senang cakap, aku langsung tak buat pape.

Bila aku tak buat pape, aku jadi tensi. Tapi encik nasir selalu bangunkan aku. katanya “ kita orang intelektual, Cuma orang bijak je boleh buat art” encik nasir adalah cikgu art paling high class pernah aku jumpa. He’s so artsy,he’s so sempoi and funny. Orang akan fikir dia tak layak jadi cikgu. Tapi apa dorang tahu. Encik nasir is the man. Pernah sekali aku merungut ‘ee cikgu, pokok saya ni macam taik ah” dengan cuma “ itu sebab awak tak mencintai pokok” boleh buat aku – duduk dekat meja aku tepi tingkap. Pandang pokok and just.. feel it. Aku tak paksa langsung diri aku untuk suka pokok. Aku tak pecah kepala cuba nak sort out karisma apa yang pokok ada. aku terus dapat perform a landscape dengan menggunakan cat straight forward. Dia banyak ajar aku yang art is something u need to feel,not think.



"Orang bijak je boleh buat art" - Mr Nasir