Tuesday, June 8, 2010

belang oren misalnya,


0606 -- it was a bad day.The whole fuckin day was shitty.

Mulai hari ni aku tak nak pakai baju putih atau baju warna warni lagi.Aku nak pakai hitam.Atas,bawah termasuk seluar dalam.Aku menangis seharian.Dan masih mengharapkan ada orang tap my head or something.Aku harap ada bintang jatuh.Kali terakhir aku tengok bintang jatuh.Umur aku 9 tahun.Aku terlalu terpengaruh dengan filem orang putih.Jadi aku berhajat,untuk ada keluarga bahagia.Tapi nampak gaya itu tak pernah berlaku.Tak kisah lah.Mitos atau tidak.Aku tak akan putus asa.Aku menangis teruk tepi tingkap malam-malam.Yang ada cuma dua bintang sebelah-menyebelah.Satu kelip-kelip,yang satu lagi solid.mungkin dia kelip mata dekat aku.atau mungkin cuma kejadian semula jadi universe.Aku menangis lagi.

"Ya Allah, hantarkan malaikatmu untukku.memelukku,belai rambutku,tepuk punggung aku,senyum sambil perhatikan aku tidur.hantarkan malaikatmu,hantarkan malalaikatmu"

gila fucked up doh aku.