Thursday, October 21, 2010

All Up,

Bukan senang nak tentukan dengan siapa kita nak habiskan sisa hidup kita.Kenapa perlu dia yang kita pilih? kenapa bukan yang itu? kenapa yang ini?

Kita takut nak buat silap.Sebab kesilapan adalah satu komitmen sepanjang hidup.

Well,here on earth.Falling is less dramatic.You drift,you wander off.I don't want to be in that state anymore.I want to make the right decision for myself.Stop drifting and start anew.

Life's been really hard.Trying to keep everything good.Trying to make everyone happy.Tying to be the best.Even if its just a lie.I understand the goodness in lying now.Yes, I do.

Singa sebenarnya ada 1001 masalah macam biasa.Kenapa dia nampak gembira sekarang? sebab dia penipu.Kenapa dia tipu? sebab dia tak nak ulang kesalahan dulu.Dia nak keep everything good,all up.Dia nak anak-anak dia happy.Dia kena tipu.Seorang ibu yang baik.Akan menipu untuk kebaikkan anak-anak dia.Aku tau dia tak happy,ada aku terserempak dia menangis.Tapi dia akan bagi aku alasan paling klishe - "mata masuk habuk".

Aku? I'm just happy aku dengan dia dah mula get along very well.Walaupun masih kekok kadang-kadang,but she'd tell me everything.Tak guna pun aku nak rasa marah lama-lama dengan dia.Tak guna pun aku nak simpan semua dendam ni.Dan tak guna untuk dia simpan semua dendam dia.Aku pun ada satu rahsia that i've been keeping from here since july.Tapi aku akan teruskan menipu untuk keep everything good.Selagi ada kuasa penipuan,kita akan gembira.

tak kisah hidup dalam penipuan sekalipun.Tak apalah,tipu sunat.

You learn how to die,and you learn how to live.Im living and learning.