Tuesday, October 12, 2010

Tren Untuk Ke Jalan Belakang,


Kau sembang pasal basics.Basics tentang membentuk anak jadi yang terbaik supaya anak tu tak membesar jadi tempang terbengkang bengkok berjalan atas jalan yang terkutuk.

The basic here is dude.Apa jadi dulu-dulu? Kenapa geng-geng belah barat sembang pasal bawang merah.Lepas tu geng-geng kau yang belah timur pulak muncul selepas 17tahun bawak cerita gabang pasal bawang putih? Eh hello,aku elergik bawang bai.Sudah-sudah la.Aku menyesal gila.Aku tak patut kenal siapa kau.

Aku memang bukan orang beragama untuk cakap pasal agama.Kau mungkin akan fikir aku lost bila aku lebih suka cakap 'telefon Tuhan' daripada 'berdoa kepada Tuhan'.Ye saya sir,saya sesat dan saya terbentuk daripada produk orang yang sesat jugak.Sedar sikit.Jangan nak perli aku sangat,bukan aku yang mintak untuk dilahirkan.

The power of not knowing is much much better.

Tell me I'm strong,please.