Saturday, December 11, 2010

#Babiliti Bajet 2011



Disember.Akan aku fokuskan kepada misi untuk bergomolan dengan kertas SPM yang terakhir,Seni Visual.Subjek yang aku tak pernah tak dapat A.Okay sumpah bangga.Moving on,akan aku fokuskan untuk hadiri acara parti liar 16/12 nanti bersama bekas-bekas Barbie’s dan Ken’s Sekolah Sri Garden class of 1999.Nostalgik siot.Kemudian akan aku fokuskan untuk ke education fair di mid valley 18/12 nanti dengan anje-anje digiding sekolah yang sangat aku kasihi.Akan aku berikan fokus hardcore untuk fikirkan kerja sambilan yang paling sesuai atau dalam bahasa remajanya ; menyeronokkan,dah janji dengan Petak dah.Akan aku fokus untuk siapkan LSD #3 ! sukedak sukedak? After that aku nak chow Johor,mamam Qaseh.Buat masa sekarang aku lapar lesen,jadi aku akan ambil lesen dekat Johor.Mungkin aku nak balik Terengganu.Dah lama tak tunjuk muka,last masa umur aku 4 tahun.Klasik.

Well,at least aku akan bizikan diri sementara tunggu Januari,Jasper balik.Dan habiskan Feb,berfoya-foya dengan dia.Hubungan kami makin intim dan psikotik.Dah tak boleh buat apa,dia nak bakar jambatan untuk aku.Zomel kan dia? Aumm.Kalau nak tengok siri percintaan kami,follow kami di #Twitter.Hingga Mac,result keluar.Aku bajet aku dapat 2A je.Sebab aku banyak main-main,banyak bercinta.So probabiliti untuk masuk kolej tu – aku serahkan kepada tuah.Good luck or bad luck.Itu kita tak tahu.Aku bukan golongan priyayi nak masuk uni private.Otak pula tak maju nak masuk uni biasa.

And after that.Aku akan berhenti planning kejap.Sebab aku betu-betul tak tahu apa akan jadi.Oh Al-Fatihah kepada Karim,seekor kucing hitam yang aku nak bela lepas SPM.Mati tiba-tiba sebelum aku sempat dermakan kasih sayang aku… oh wait.. Is that bad luck?