Friday, February 25, 2011

Orang Asing,

Kali pertama aku kenal Afiq kebetulan aku tengah ada dalam proses pembetukkan semula jiwa.Dia tak tahu pada masa tu dia sangat angelik.Secara tak langsung dia buang segala jenis melankoli dan agoni yang ada dalam hati aku,jiwa aku dan undang aku masuk ke dalam satu dunia yang banyak tak mampu pijak.Cuma aku dan dia yang mampu.

Setiap kali aku balik dari sekolah aku akan bukak twitter semata-mata untuk bercakap dengan dia.Kadang-kadang aku tak perasan pun yang aku masih tengah pakai beg sekolah.Dan aku mula ukir nama dia atas meja sekolah aku.Paling gila bila aku guna nama dia dalam karangan Bahasa Melayu aku.

Semuanya tak dirancang.Maksud aku aktiviti falling in love tidak dirancang.Now that's love.Pada mulanya he's just a blogger who fell in love with the girl who wrote koken & sigeret.And I was that girl who wrote koken & sigeret yang begitu kurius nak tahu tentang Afiq bila nampak nama dia dalam surat khabar Star pada bulan Merdeka.Love happens.He's just a stranger,and so am I.


amazing how i've been feeling the same too. I miss you baby. Sudden sense of craziness is entangling the love that i'm having for you. In other word, i'm so crazy about you. So crazy that i'd tell everyone how i am so lucky that the only goddess that there is in this world, is mine. Forever. ♥

But we are not in a relationship anymore.




We've flown into a fairytale now.