Saturday, May 14, 2011

#childhoodmemories

Aku teringat pada kawan sekolah aku masa Tingkatan satu.Nadia (Bukan nama sebenar) seorang minah yang sangat comel dan petite.Aku tegur dia masa kali pertama,sebab aku kesiankan dia alone.And 20 minutes later she said ; tahu tak siapa makcik kita? And i was like,no man I don't.Dan dia dengan bangganya cakap - Siti Nurhaliza.

Selepas tu Nadia terus jadi famous dengan menjaja cerita tentang makciknya,seorang selebriti terkenal.Khabarnya Mak dia pelakon.Tapi main drama Neraca/Kisah Benar kat Tv3 ajelah.

2 months after,she bacame bitchy and rempit-ish.Dia bagitau aku dia banyak join kumpulan punk,emo,gothic.Well zaman BBNU.Budak baru nak up.

Nadia sudah sangat up,tapi dia nak lebih 'up' lagi.Dengan itu,dia dengan bangganya pakai salib kesekolah.Masa tu aku macam 'whoa this girl is so brave' but now,you can even catch Jesus shuffling in LMFAO's Party Rock Anthem.

Nadia mula dilabel gedik/poyo .. You name it.Dia hilang kawan.Dia mula ponteng sekolah and do a lot of bad things just to get attention.One time,masa spotcheck Form 1 they found rokok and makeup in her bag.Nadia did bad in PMR,kena buang sekolah at the age of 16 dan tak ambil SPM.Tapi Nadia kaya.Sebab mak dia kahwin dengan orang kaya.Haritu masa aku masih kerja di Mc'D aku terserempak dia.She looks happy.Good for her.

Macam best je jadi orang kaya.Just saying.