Thursday, August 27, 2009

Argh.Sakit


Saya ada kawan lelaki. Dia kata dekat saya dia suka kawan perempuan dia. Tapi kawan perempuan dia dah ada boyfriend. Dia kata dia sakit hati sebab dulu kawan perempuan dia selalu cakap yang dia sayang dia.Dia anggap kawan saya ni macam penyelamat dia. Rupanya dia still sayang dekat boyfriend dia.Lebih daripada dia sayang dekat kawan saya nie.

Kawan saya kata lagi, dia jeles tengok kawan perempuan dia puji-puji boyfriend dia. Dia kata dia macam nak bawak lari kawan perempuan dia tu. Biar dia sorang jeh boleh peluk dia.Cium dia. Pegang dia. Jadi bahu bila dia sedih. Dan sedih dengan dia.Gembira dengan dia.Dia tak suka bila dia dapat tahu yang sebenarnya dia betul-betul sayang dekat kawan perempuan dia .Dia tak suka bila dia kena dengar suara-suara dalam diri dia kata " i think im in love with my bestfriend" Dia tak suka bila kawan perempuan dia cakap cinta dia cuma satu.Boyfriend dia.Bodoh.Dia tak suka bila dia tak boleh nak jatuh cinta dengan perempuan lain.

Kadang-kadang dia nak boyfriend kawan perempuan dia mati. Dia selalu sedih kalau ada kematian. Tapi kalau dia dapat tahu boyfriend kawan perempuan dia mati dia orang pertama yang akan celebrate besar-besaran. Dia akan mabuk malam tu. Happy sebab boyfriend dia dah mampus! Tapi dia tak sekejam tu.Cuma memang sakit tengok orang yang kita suka bahagia dengan orang lain.Bukan kita.Kesian kawan saya tu. Dia nangis bila dia cerita semua ni dekat saya.Kalau saya jadi dia. Saya nak bunuh diri.Dan jadi boyfriend kawan perempuan dia dalam kelahiran lain. (Tak membantu)