Friday, August 28, 2009

I Know You Want Me,


Ada benda kita tak boleh nak cakap. Ada benda yang kita nak cakap tapi tak boleh. Ada yang boleh tapi kita tak nak cakap.Ada perasaan yang tak sepatutnya ada. Macam perasaan cinta antara kawan lelaki dengan kawan perempuan.

Dulu over tegaskan yang diri masing-masing cuma kawan. Eleh.Bestfriendforever gituh! Ye,ye konon cakap nak tolong si lelaki dapatkan gadis idaman dia. Ye,ye pulak si lelaki ni tumpangkan kawan perempuan dia naik motor.Sekali si perempuan pegang pinggang .HMMP! amik kau. Cupid sudah mali dengan panahnya yang beracun itu. Tapi masing-masing ego. Still tegaskan mereka bestfriendforever.Cibai lah. Tapi tengok si lelaki rapat sikit dengan budak kelas sebelah. Datang pulak si green-eyed-monster. Jadi disini ye tuan-tuan dan puan-puan. Cupid dan monster hijau memainkan peranan penting dalam menjatuhkan hati seseorang itu ke hati yang lain.

Kenapa tetap nak nafikan dorang dah fall in love? Sebab takut friendship rosak. Alahhh. Koman sangatlah tuh. Takut tak boleh nak perli kasar. Takut tak boleh nak buto satu sama lain. Takut tak boleh jadi gangstah. Sebab lovers kena lembut. Lancau lahhhh. Sebab tu aku takut rapat dengan lelaki. Sebab ni ah, si cupid ngen monster gila tu. Sebok jeh.Ingat. Apa yang nenek moyang kita cakap dulu memang betul apa. Perempuan dengan lelaki memang tak boleh BERKAWAN BAIK. so pergi mati ah dekat aku-sayang-kau-sampai-mati-weh Kau tu. Tak tahan lama weh. Tarikh luput datang cepat sangat. *keningkening