Tuesday, September 1, 2009

You Janganlah Ketawakan I,


Aku ingat lagik dulu-dulu. Time aku kecik. Mak aku kata nak masukkan aku kelas tarian india. Yang jeling-jeling tuh. Hot en? Fulamak. Ngen nampak pusat semua.Aku tadeh pulak ah niat nak jadi penari ke apa lancau. Then aku mula tengok yang joget-joget kat tv3 tuh. Ape ntah aku lupa. Yang aku ingat dia main lagu JT,summer love. Walaweh aku cakap kau. Aku cam ohhellgadddd! Last aku teruja time tengok usher ah. Ntah apehal aku suka nigga nigga ni ronggeng. Sedap er. Dengan tetek goyang-goyang. Bontot mantap.Gersang je en. Kalau tengok ngen lelaki agy ah. Kaku terus tatau nak cakap apa. Bisik pun tak boleh dah.

Nak-nak si beyonce uh. Ngen 'ekor' dia. ALL THE SINGLE LADIES ! kaki dia satu macam. Macam peha ayam. Kalah ayam dekat hot fm tuh. Apa? Cik Seramah? Dah berkurun dah aku tak bukak Hot. Lagu merepek raban. Hot fm 2.0 tuh. Lagu mat salleh dah sampai masuk lautan pacific. Dia sesat agy kat lautan China.

Tapi yang paling aku tak boleh berhenti tengok en. Step up ah. Aku nak tengok stomp the yard. Tapi bab-bab filem ni aku memang slow. Aku lah yang peling lambat tengok. Okok. Then aku dah macam lekat ah niat dalam hati. Nak jadi penari. Hehehe. Malunya I cakap macam ni kat You all semua. Mesty You all gelakkan I. I tauu. Tadeh lah. I memang nak jadi penulis dengan photographer. Tapi menari ni cuma cita-cita konyol jelah. I ni nak buat split pun susah tahu. Sebab tu taekwando i sampai belt putih calit kuning aje. Hehehehe.

I memang nak menari. I nak jadi macam bellerina. I nak menari macam Ciara. Lentuk sini-sana. Kalau susah sangat pun. I nak jadi cheerleader. I nak pakai skirt pendek. I nak naik atas badan musuh I yang masuk cheer sekali dengan I. Biar padan muka dia I pecahkan bahu dia dengen tapak kaki I yang bunian nie. Tapi siapalah I kan. Tadeh siapa nak pandang I. I kan loser. I tak boleh nak menari. I keras.

Eleh. Tengok ah aku menari satu stage dengan David Beckham! Gigit kuku kau-kau semua tauuuuu. Jadi moralnya disini. Kita semua ada cita-cita yang kita tak cakap orang. Sebab kita malu tak boleh buat. Contoh kita dah stick to one, tiba-tiba nak buat benda yang tak sinonim langsung dengan kita. Now that's when peeps think its weird. Alah ;D dont give a damn ah.