Monday, September 14, 2009

Kojol,




Tonight is a gooddddd nyte.Gua dah cakap dah.

Keluar buka dengan anak raja.Janggut dia panjang sikit.Macam bangang.Dua kali masuk topman.Keluar tangan kosong.Mulut mencarut-carut.Sebab seluar tak skinny.Gila.Buka puasa dekat Raja Burger.Biasalah anak raja suka raja burger.Rambang mata gua tengok harga.Sebab dah biasa makan mamak.Akhirnya anak raja belanja semua benda.Lepak sampai kojol.Pukul 10.00 mel'em balik rumah.Anak raja hantar sampai rumah.Anak raja kecut konek jumpa mak gua.Mak gua singa.Dia takut.Impak bertubi-tubi lepas jumpa.Makan ice-cream pun ketar-ketar.

Terserempak Nas-t beb time aku nak chowcincau balik rumah.Bapak khowtt.Tengah isap rokok.Anak raja perasan dulu.Aku 5minit kemudian. Otak lambat stimulate.Then nampak Nora Danish.Fulamak babi comel dia.Kalau aku lesbian dah lama aku rogol dia.Seryes.Kasut dia bapak tinggi.Padahal cili padi je.

Thanks anak raja. Nanti raya jumpa lagi.I lebiuu bebeh.Piss.