Monday, September 28, 2009

Tarikan Seksual,


Time aku sebelas tahun.Aku mula berjinak-jinak dengan bola.Tapi kes aku tak adalah sampai ke tahap mandi bola makan bola tidur bola.Aku okay lagi.Kira time tuh cinta hati aku cuma dengan bola.Biasalah orang baru masuk dunia bola.Kalau ditanya minat mana semua akan jawab minat Manchester United.Kalau pemain mana mestilah laki si Posh.Siapa lagi.

Aku bukan sahaja peminat Man.U tapi aku suka semua.Jadi kalau ada game besar.Aku tak patah hati.Pasukan yang aku suka tetap akan menang.Sebab aku suka semua.Orang kata aku kurang asam.Biarlah.Jadi bila aku makin intim dengan bola.Singa dengan serta merta membuang channel espn dan semua yang berkaitan dengannya ( gara-gara tanak aku jadi jantan).Setelah itu aku dipisahkan dari cintaku dalam kira-kira 4tahun setengah.Aku kurang tahu pasal bola. Kerana aku akan dimaki setiap kali aku cuba tengok bola.Cari nahas ah tu.Aku cuma dengar cerita jeh.Ngen tengok paper kalau ada paper dalam rumah ni.

Tengok-tengok anak jantan Cikgu Rahman pasangkan Astro dekat rumah dia.Bola op coz ada.Aku apa lagi.Babi ke diri ah dapat jumpa cinta lama.Malam itu kami makin intim.dari pukul 9 lebih sampai pukul 12.Tak henti-henti dia buat aku stim.Menunggu dia memancutkan bola ke dalam gol aku.Yaaaa i feel you baby.
Dan itu dia ! 2-0. Man.U malam itu macam taik sikit.Last minit baru dapat pancut.Jadi aku 3some dengan liverpool,yang kebetulan malam itu begitu hebat sekali.Yaahhh.Chelsea tok sah cakap lah.Awal-awal dah pancit.

Sekarang aku dah balik Kuala Lumpor.Tak ada lagi bola.Aku cerita pasal bola sepak.Sebab raya tahun ni macam nak kena sepak.Bosan dan menstresskan mental dan fizikal.Benci.Aku benci betul.Tapi tak apalah.Setidak-tidaknya baju raya aku tahun ni kaler pink cair.Aku nampak sweet bila memakainya *keningkening