Monday, October 5, 2009

Keku,



Happy Birthday to me.Harini bersamaan 5 oktober ; hari jadi gua.Oklah. Seryes.Jujur.Betul.Sungguh.Sumpah.Aku cam biasa-biasa aje.Tak rasa apa-apa.Masa aidilfitri pun aku terasa kosong apatah lagi hari jadi.Macam nothing.Maybe sebab umur meningkat kot.

Sebab tu aku jadi pelik.Dulu aku pegang komitmen kuat kepada aku-tak-suka-facebook. Tapi tengok sekarang siapa lepak facebook sampai 2-3 jam? Makin tua -.- orang tua memang suka lepak facebook.muda-mudi lepak myspace.Mungkin kerana aku makin tua. Aku teringin sangat dress mini dekat forever21.Maklum ,nak awet muda. forever 16 gituhh.

Entahlah.Tahun ni aku rasa kosong 0.o tak ada cake.tak ada hadiah.hanya kata-kata yang koman kita dengar 'happy bday' bila kita berhari jadi.normal.bosan. menyampah.blaa. pergi mati.Setiap tahun sama aje.Bosan.

Tapi kepada yang ucap.Maseh banyak ah.Sori aku pesimis sikit.Menyedihkan doh aku. Ilebiuuall.