Saturday, October 3, 2009

Gua benci,


Dah 3 hari dah.Gua tak tahu nak cakap apa dah.Kenapa lu heartless sangat dengan gua.Kalau hari kelima macam celaka jugak.Lu jangan terperanjat tengok gua breathless atas katil.Gua macam sial sangat ke.Tak boleh blaa sangat ke.Sampai kena jadi macam ni.Kita kawan baik kan?Gua bermakna untuk lu kan.Lu cakap.Lu sayang gua kan? Tapi apehal lu macam palat ni.

Kerana lu lah dekat tesco tadi gua buat pecah jam cokelat.Nasib gua dilahirkan muka tembok sikit.Nasib keling manager tak marah.Nasib orang lain baik dengan gua.Amoi belakang keling manager usya macam gua buat pecah phone dia pulak.Kentot tau ah.Dia tak tahu gua dah cukup tensi tengok lu buat muka ketat dekat gua.

Lu bodoh.Lu buat gua sedih.Asal lu cakap macam tu.Gua nak bagi penjelasan pun lu tanak dengar.Lepak jap.Bodoh ah.Gua sedih sekarang.Gua tak tahu nak buat apa.Gua rasa gua nak tengok Harold & Kumar.Ikan Fye kata best.Baik gua lepak Youtube.Tunggu lu macam tunggu hujan turun dekat padang pasir.Watafak.

Ah benci.