Thursday, October 1, 2009

We Are Golden,


Aku perempuan.Aku jalan macam samseng pemalas baru bunuh orang.Aku perempuan.Muka aku macam nak cari gaduh dengan lembu rome.Aku perempuan.Aku korek hidung kesat muka adik aku.Aku perempuan.Habis makan tak pernah cuci tangan bersih-bersih.Aku perempuan.Aku basuh kasut sekolah 2 kali setahun.Kadang tak langsung.Aku perempuan.Aku tak pernah kemas katil aku.Katil nampak smart bila tak dikemas.Aku perempuan.Tangan aku berurat sungguh gagah.Aku perempuan.Sebab tu aku macam Lelaki.Tapi.Aku tetap ada sohai macam perempuan lain.

Sohai.Perempuan kencing guna sohai.Lelaki guna lancau.Koman.Ustazah aku kata.Kalau kita berak tak alas kepala dengan apa-apa (tuala or etc) setan letak taik kita atas kepala kita.kencing pun.najis.kotor.

Geli kan ? Aku tak alas kepala aku.Aku nak berak aku prott jeh.Aku nak kencing aku shuuu jeh.Banyak sangat kotoran atas kepala aku.Sebab tuh aku suka cakap kotor. Sebab tuh KITA suka cakap kotor.

Ustazah aku kata.Ada malaikat dekat bahu kita.Kiri kanan.Aku tengok tv.Muka malaikat macam muka kita.Tapi satu jahat satu baik.Bodoh.Sorang catat yang baik sorang catat yang jahat lah.Bukan sorang baik sorang jahat.Macm sorang kata ; Pergi rogol Ulii.Dia sangat seksi ini malam. Sorang kata ; Jangan jangan.Ulii belum bayar zakat lagi.Jangan rogol dia.

Bengong ah citer sekarang.Ini bukan zaman joni bravo.Joni bravo dah menikah pindah ladang lembu ah.Dah bahagia da.Rambut dah punk sekarang.Bukan tinggi kuning dah.Oh gott.Dia lagi ada life.Bukan macam Direktor2 yang buat cerita macam haram J.


Jom tengok Jin-Notti ? Sebab I notti tauuuuu. Pfft.