Saturday, October 24, 2009

Nostalgia,


Bukan tak nak cerita.Bukan tak nak maki.Bukan tak nak update.Aku busy final ah kau-kau semua.Kau-kau rilek ah.Jangan memekak.

Ok.Dengar.Dulu masa darjah 4 aku sekolah dekat cheras.Main sorang-sorang makan sorang-sorang,selalu kena buli dengan budak gemuk kaya,dengan budak kerdil kurus.Kesian aku.Tiba-tiba ada budak baru masuk kelas aku.Perempuan.Baru balik dari America.Dia hero.Bila dia ada semua tak berani kacau aku.Sebab dia letak forcefield dekat aku.Bapak ah.Supergirl seh.Kita jadi membe rapat.Rapat sangat.Teringat pula time dulu-dulu.Main game aneh-aneh je.Bila dah ada otak sekarang.Fikir balik.Macam bodoh pun ada.

Tengah rok rok the world dulu.Singa pula bagitahu aku yang kita satu family cepat packing.Nak pindah damansara.Ah long cari *ceh mana ada* so aku report supergirl ,dia kecewa.Terus superpower dia hilang.Tapi dia bagi aku pooh hoodie purple untuk aku kekalkan forcefield yang dia letak kat aku.Sekarang pooh tu dah hilang.Cilaka -.- Tapi gua dah tak perlu forcefield.Gua samseng.

Disebabkan aku pindah sekolah tambah tempat tinggal.Aku dan dia tak jumpa lagi.Maklumlah.Masa muda-muda mana ada handphone nak ; i call you ,u call me.Dia hilang just like that! Tahun ni.Lepas birthday aku yang ke-16 aku tertarik untuk aktif semula dengan facebook.Aku jadi bosan dengan Myspace.Malas nak bergaduh dengan Tom.Aku nak failkan surat cerai nanti.Aku mahu cuba sesuatu yang baru.Mukabuku kata orang melayu.

Dengan harapan setinggi bukit sekolah aku.Aku menaip namanya di facebook.Saja main main.Bak kata orang indon.Isang-Isang deh! Ternyata ada,Gua dah jumpa sama membe lama gua ! *gua tak tahu nak cakap apa,gua suka facebook.menyesal gua kata facebook cam madafaka :')


Dan menurut gambar diatas.Itulah kami.Berpisah masa darjah 4 dan bertemu kembali masa tingkatan 4.How romantik.Kuang-kuang-kuang.Dia tetap sama.Cara dia gelak,cara dia cakap,cara dia bercerita.Cuma sekarang kita dua dah ada tetek (.I.) Memperkenalkan membe lama gua.Tifa Tierra <3 I LOVE YOUU ;-*