Thursday, October 29, 2009

Roar,


Singa jatuh bilik air.Mengerang macam nak rak.Gua teman dia pergi hospital.Gua banyak dengan dia lah hari ni.Jaga dia.Sebenarnya terasa pelik.Tak tahu lah apa dia rasa.Tapi tiap kali kita macam tu.Terasa pelik.Gua tahu mesti dia sakit sangat.Tapi gua tak boleh rasa.Gua cuma boleh be-there-for-her.Tulah gua hairan.Kenapa pakwe/makwe boleh pulak rasa kesakitan pakwe/makwe masing-masing.Sakit singa sendiri pun tak terasa.Poyo lah you-you ni.I menyampah tau.

Gua tak pergi sekolah.Padahal hari ni exam Visual Arts.Memang gua kempunan nak lukis potret yang gua practice selama 2 minggu tu.Potret orang tua.Susah jugak tapi gua usaha.Tau-tau singa jatuh.Tak apalah.Demi singa gua.Gua ponteng sekolah untuk temankan dia.Kepada lu-lu semua.Sayangilah singa anda.Walaupun lu anak haram sekalipun.Itu semua kerja yang diatas.Gua tahu lu tak berani mencarut dekat Dia.Sorga itu dibawah tapak kaki singa lu.Lu tak boleh nak protes sangat.Lu sedar sikit.Sebab lu kalau tak ada duit lu mintak siapa? Singa jugak.

Ahad ni gua nak pergi dating.Date dengan orang cina gua jumpa haritu.Area-area gua jugak.Gua rasa dia suka gua.Sebab dia dah cakap *gelak* Gua rasa gua akan selalu lepak dengan cina ni sekarang.