Wednesday, November 4, 2009

B**ch,


Saya tak tahu kenapa lelaki jatuh cinta dengan saya.Semalam saya tanya Encik Cobain soalan tu.Kenapa? Dia kata sebab hati saya.Bagi dia lah.Tak tahu pulak orang lain macam mana.Encik Cobain dah lama saya kenal.Jadi saya percaya dia.


Saya dah ada boyfriend sekarang.Anak Raja boyfriend saya.Sementara Cina heartbroken.Selalu macam ni.Tiap kali saya gembira orang lain sedih.Saya memang happy dengan Cina.Bila dia pegang tangan saya semalam.Yeah.Tapi kata dia betul.Saya memang dah jatuh cinta dengan Anak Raja.Yang selama ni tak ada respons.Bodoh betul dia.

Saya try jujur semalam dekat Anak Raja.Saya cakap dekat dia.Saya suka dia.Dan memang betul.Dia suka saya juga.Dah lama.Tapi dia takut nak cakap.Cina - Im so sorry.Awak mesti tak nak jumpa saya lagi.Tapi kita kena jumpa.Saya nak minta maaf depan depan.

Cina ni memang baik.Dia bukan jenis nak ambik kesempatan atau apa.Walaupun kita jalan dekat tempat sesunyi mana pun.Dia jaga saya.Bukan raba saya.Tapi saya pulak dah sakitkan hati dia macam tu.Harap dia masih boleh perform sebaik mungkin ahad ni.Dia perlukan masa ,saya tahu.Saya tahu dia akan okay.

Saya ni macam sohai.Saya tahu.Tapi saya happy dengan Anak Raja , I love you :)