Monday, October 12, 2009

Nyirap,


Aku dah makin menyampah dengan benda-benda disekeliling aku.Aku nak tengok sesuatu yang lain.Kau paham tak.Different.Sebab aku bosan tengok katil yang sama.Pokok yang sama.Taman yang sama dan paling menyampah.Muka-muka yang sama.

Aku lagik menyampah dengan orang-orang disekeliling aku.Sikit-sikit nak taching.Pikir aku ni pengemis apa nak memohon keampuanan.Pundek.Kenapa? Sebab yang boleh rasa sakit hati cuma kau kau dan kau.Aku tak boleh.Aku ni anasir sakit hati.Jadi aku monster yang kejam dan zalim.Aku akan pijak kau sampai penyek.Aku akan mengeluarkan api dari mulut aku dan bakar rumah kau.Aku akan bunuh semua orang yang kau sayang dengan satu hempapkan saja.Jangan kawan dengan aku.Aku hidup dah retarded , hey you aku nak tanya.Kau disitu.Sempurnakah?


Dah makin bosan dengan suara-suara yang sama.Penat dengan maki hamun orang.Fak orang yang asek nak pandang serong.Patut mata kau juling.Blaa.Satu hari suntuk ni aku off phone.Tak nak cakap dengan siapa-siapa,tak ada mood.Alah Ulii.Macam ada orang nak cakap dengan kau.Satu hari ni aku pergi mana-mana aku tak senyum dah.Malas.Alah perasan lah kau Ulii.Orang rajin pulak nak senyum kat kau.Kau tu bodoh lah tak ada apa-apa.Dah,dah kesian kau.

Pergi main jauh-jauh.Semak lah.