Saturday, October 10, 2009

Rok A Bai Bebeh,


Ah hell. Gua nyirap.Seryes.Tak boleh tidur tambah tak ada mood nak buat exam akhir tahun sama dengan kill me !

Membe gua kata gua ada insomnia.Tapi gua tak tahu kenapa dengan gua.Gua ada bantal paling sedap dalam dunia tapi gua kata tak sedap,gua siap ada bantal busuk paling menaikkan nafsu tapi gua tak tergoda,gua dulu mimpi sedap sedap sekarang macam buto gua mimpi sikit,tak boleh nafas.Gua bangun.lagi ah tak boleh tidur.Gila betul.

Gua tidur lambat,bangun awal - oi semak ! Mata gua dah pedih macam kena spray ridsek.Merah biru ungu semua ada itu belum lengkap warna pelangi.Kalau lengkap habis aku masuk hospital tampoi.

Tuhan.Tolong ah.Kasi gua kesempatan untuk tidur tanpa gangguan bibik gua yang asyik nak ketuk pintu ; alasan amik baju mak gua.Mak gua pun satu dah cun meletop nak pakai lebih-lebih lagi.Tak muat almari dia sumbat almari gua.Rimas macam Cat Farish.Hampir disturbia macam Rihanna.

Bagi gua piring.Gua nak hentak kepala gua.Bagi gua pil tidur,nak telan