Friday, November 20, 2009

1 2 3 go!

Okay.Zine sudah siap.Jurnal Cilaka.Gua tak tahu ah apa yang celaka sangat pasal jurnal tu.Tapi gua suka nama dia.Kali ni lebih tebal.Kaler dah tak pudar macam fuck.Kaler pekat gila.Ada 4 cerpen dan yang lain puisi.Dislotkan sekali karya Petak yang ditulis oleh beliau sendiri dan Moon.Dia suruh gua cilok mana-mana yang sedap dalam blog dia.Karya Moon semua mat saleh.Karya-karya gua berunsur ekspressionisme.Jadi apa aja gua tulis dalam tu.Lu senyap.Lu feel.Baru lu tahu.Gua rabak macam mana.Kalau lu tak feel.Makna lu tak cukup senyap.Harga 8 ringgit.Gua berani cakap yang ni lebih baik dari LSD.

Gua cuma boleh hantar order minggu ni aja.Minggu depan gua tak ada dalam Kuala Lumpur 3 minggu.Jadi gua tak boleh bikin bisnes.Bulan depan baru gua giat balik.Ini pun gua suruh pelanggan gua turun The Curve atau One Utama.Dekat sikit dengan gua.Sebab gua dah serik beb turun kl.Hujan-hujan.Naik public transport.Lain ah kalau Anak Raja ada.Senang sikit.Ni payah nak buat bisnes.Macam mana nak maju? Gua tahu.Kurang asam.What to do?

Lagi satu.Banyak pelanggan dari negeri lain.Sori.Gua belum bikin postage.Gua tangan ke tangan dulu.Sebab ada masalah sikit.Jadi gua ambik order dari dalam KL aja dulu.Sekali lagi gua mintak itu kemaafan dari pelanggan negeri lain *sembah rock*

Jadi nak order.Cakap.Dalam minggu ni aja.Gua tak suka yang cakap 'tak sure pukul berapa' sebab nanti gua yang nyirap tunggu lu.Gua perempuan.Kalau gua tunggu lu sambil isap rokok kang orang lalu lalang pandang slek.Gua tambah nyirap.Asap gua tersedak.Dan tolong jangan cakap 'simpankan satu untuk aku tau Ulii' tiap kali lu tak boleh datang ambik itu zine.Gua bilik dah macam kandang bab.Jangan suruh gua simpan kalau tanak bilik gua jadi kandang babi terus.Gua tahu lu tak kisah.Tapi gua kisah.Gua tak ada ruang nak simpankan.Lu nak lu ambik.Sekarang gua nak cakap macam orang politik sikit.

Bisnes is bisnes.Gua perlukan duit untuk hidup.Sebab gua tak dicara.Sedih.Gua tahu.

*enrti ini kasar,tapi sebenarnya gua sedang senyum dekat lu.Jangan takut.Gua tak marah