Tuesday, November 17, 2009

Goyang,


Gua rasa gua perlu santai.Tak perlu paranoid dengan benda kecik.Gua kene rilek.Gua tak boleh ada rasa benci dekat siapa-siapa walaupun gua tahu orang tu sangat benci gua.Sekarang ni yang gua tak puas hati.Dia sudah tipu gua.Gua sakit hati.Dia lancau.Bukan,gua tak cerita pasal Anak Raja.Anak Raja yang terbaik.Gua cerita pasal dia.Lu-lu semua tapayah tahu.Sebab gua menyampah nak bergaduh lagi.Gua paham keadaan dia sekarang.Tapi gua tak suka apa yang dia dah buat.Dia tak tahu yang gua tahu dia tipu gua.Dia tak tahu.

Gua kena rilek dan santai.Gua rasa macam nak berparti dan bersosial.Sudah lama gua tak amalkan.Gua rindu.Gua betul-betul kena bersosial now.Gua nak gelak-gelak.Biar tak kusut lagik.Harini last gua pergi sekolah.Gua masuk sekolah balik 4 January 2010 sebagai kakak sohai sekolah.Wasup.

Gua balik-balik tadi.Dah penat macam taik.Gua tak bukak baju pun.Gua terus tidur.Hujan tak henti-henti.Gua rasa macam gua dekat alaska.Sekarang gua senang.Gua dah tak nak kesah pasal rambut gua,penampilan atau apa yang nak jadi kat gua.Gua cuma nak tulis dan tidur lama-lama.Gua malas cara apa orang nak cakap.Gua penat.Gua nak buat kerja gua puas-puas.Kalau boleh Anak Raja.Tolong amik gua dekat rumah ahad ni plis.Kita pergi gig.Gua nak berparti.

Gua hampir siap zine baru.Belum siap.Hampir.Jangan order dulu.Nanti gua nyirap.