Tuesday, January 19, 2010

Air Panas,


Ok.Aku tengah marah.Aku tak nak cerita kenapa aku marah.Sebab nanti satu dunia baca.Aku mana boleh biarkan benda tuh berlaku.Ini bukan rancangan terjah ye ladies and gents.Thnks.

Jadi disebabkan aku tanak cerita kenapa aku marah.Aku akan gunakan masalah lain untuk dijadikan bahan marah.

BODOH LANCAU 1 :
kalau kau tengah online.Tak kira di laman web mana-mana.Kenapa kau kena tanya 'buat apa?' i mean like.Weh babi.Kita semua tengah on the fuckin internet! on facebook! on myspace! apa lagi kita nak buat? ONLINE LAH! duhh? kalau kita memang ada buat benda lain pun.Kau perlu ke tau sial-sial's?

BODOH LANCAU 2 :
kenapa kena tanya 'sihat tak?' setiap hari? aku nampak macam tak sihat ke untuk kau? kalau memang aku sakit pun.kau doktor ke nak bagi aku ubat? just shut the fuck! jangan tanya aku sihat ke tak setiap hari dan setiap saat.kalau kau-kau memang tak ada soalan sangat.then jangan cakap dengan aku!

BODOH LANCAU 3 :
tolonggggg ok? bila kau dah tanya 'hows life?' semalam.kenapa perlu tanya pada hari berikutnya? ok ok.Kau ambil berat.Tapi aku akan terasa macam life aku tak ada makna sampai semua orang kena tanya aku soalan tu untuk pastikan aku ok.Im fine ! Im ok!


BODOH LANCAU 4 :

Myspace memang ada ramai rempit dan posers.Jadi aku beralih ke facebook.And what do you know! ada jugak yang ' hai boleh abang nak berkenalan?' oi sial ! pergi cuci batang lu lah ! kenal kenal.cikaro cikaro kat luar sana tak cukup ke? dala taip huruf besar kecik.merapu entah bahasa apa! pergi tadika belajar tulis balik ah ! GO DIE ! JUST DIE!


*tarik nafas*

Ok :) I lega sekarang You.You dont worry-worry.But still,Yang diatas berikut bukanlah sebab-sebab kenapa aku marah.sebab apa? Aku tak boleh bagitahu.