Saturday, January 16, 2010

Friends : I'll Be There For You,


Apa itu kawan?

Kawan perlu ke text kawan mereka yang jauh setiap hari sedangkan kawan yang jauh itu pun tak buat begitu,tapi hendak diperlakukan begitu?Harus.Kalau apa-apa.Akulah kawan yang selalu lupa kawan.Kalau apa-apa aku lah yang paling tak sedar diri.Salahkan aku! Salahkan aku lebih banyak lagi! Aku kan pesalah! pesalah yang sombong.Ulii Azman memang sombong.

Tak adil? Jangan cakap pasal adil tak adil.Nanti orang tak terima.

Susah kawan dengan orang melayu.Susah kawan dengan orang perempuan.Susah rapat dengan orang perempuan yang rapat tapi jauh.Susah susah susah.Sudah!Aku sebenarnya sudah banyak masalah dan tak ada masa untuk ditambahkan dengan yang ini.

Kenapa kau kena buat perangai macam budak tak sekolah? Budak sekolah pondok pun reti buang sampah.

Jujur lah.Gua tak ada masa nak layan.Gua pun sakit hati,banyak kali.