Tuesday, March 23, 2010

Buret,


Kau bodoh. Tapi bukan aku nak kata kau tak pandai.Cuma kau malas.

Bukan-aku-nak-kata-kau-tak-pandai hanyalah gimik untuk cover line direct “ kau bodoh” Cuma nak sedapkan hatilah pendek cerita.

Kau buat zine tuh kerja gila. Terkinja-kinja, setakat berapa puluh aje. Kalau beratus tak apa jugak.kau buang masa dekat benda tak berfaedah.

Menulis bukan kerja gila. Aku TAK terkinja-kinja. “setakat berapa puluh” cukup untuk buat aku rasa macam aku dekat bintang. Aku tak perlu “beratus” kalau orang hargai kerja aku. penghargaan orang itu adalah “beratus” aku. tak berfaedah? biar aku ambil pen dan kertas. Aku mahu tulis apa saja benda yang tak berfaedah kau dah buat selama ni. Aku nak ambil cermin sekali biar kau dapat cermin diri kau juga. You suck,you should fix that.seriously.

Kau tau tak? Aku memang bodoh. Sangat bodoh kalau aku ambil keputusan untuk masih tinggal sini lepas SPM.Tolong jangan bikin aku nak derhaka.

Ok diam.aku nak menangis.