Sunday, March 21, 2010

So Long Suckersss,


Aku suka bola. Semua suka bola. Kegemaran aku, tengok bola dekat mamak with the boys. Suasana dia lain sangat. Suasana dia seronok. Best gila. Umpama buat kenduri kahwin dekat cloth and clef. Macam tu lah.

Aku mula dekatkan diri dengan bola masa darjah 6. bukan sahaja bola, tapi WWE.Aku dengan uncle aku yang ala Ricky Martin yang seksi tu selalu turun kedai game. Dia akan belanja game. Aku pulak beli semua game WWE yang ada. Bila aku marah. Aku on playstation - Belasah Big Show atau Umaga. Biasa aku amik yang badan besar je. Sebab puas bila nak curahkan rasa marah.

Bila Singa perasan aku terlalu terjebak dengan bola. Dia cepat-cepat cancel espn dan semua channel sukan. Kecoh kan?

Ulii : oh bonda.. kenapa bonda melakukan perbuatan sekeji itu bonda?

Singa : maafkan bonda anakda. Bonda melakukan ini supaya anakda tak jadi jantan..

Ulii : Fuck The What bonda ? -___-‘

So that’s the story lah kan. Sebab tu bila sekarang. aku benci dengar WOOHOOO !! atau jeritan-jeritan yang sama makna dengannya setiap malam bola. Dari bilik aku boleh dengar kot. Sebab mamak kat belakang. Kalau my boys tak balik dari kolej and culik aku from tawanan Singa ni. Memang tak dapatlah aku nak tengok bola. Aku tengok bola kalau balik johor je. Can you imagine? Sucks.

Oh ya.Siapa rasa MU macam shit sekarang?