Sunday, March 28, 2010

Don't Stop!


I came in.

Ulii : hai.

Akak : ye dik nak order apa?

Ulii : em.. tak ,boleh saya buat part time kat sini?

Akak tu otomatik muka macam bapak happy. Dia panggil akak lagi satu, akak lagi satu pula cepat-cepat capai borang. Dia suruh aku isi ,aku boleh pilih hari apa aku nak kerja and time dia sekali. borang dia kecik comey je. Isi-isi and good to go. Esok aku nak pergi balik tempat tu.Hantar form. Dorang sume macam suka aku. macam.. muka jenis ,muka mengalu-alukan lah. And shh.. muka kekurangan employee pun ada jugak.apa-apa pun insyaallah lah.

So that was easy. And aku lepas ni,sudah pasti akan lebih hectic kalau aku diterima. What a life kan? It’s a bitch of a living. But hell, follow the flow je.nasib aku ni jenis yang selambe dengan hidup. Life sucks macam mana pun,aku tak boleh handle macam mana pun. Aku tetap cuba berdiri. Tak larat berdiri. Merangkak pun okay lah tu for a start.

Lagipun. Aku buat ni bukan untuk aku. aku ada sebab kenapa aku buat macam ni. Ni semua untuk Singa. Aku harap dia boleh belajar hargai aku. im only 17,and im only helping my Singa. Dan selain tu, nak kumpul kolej money jugak. Aku bukan orang senang. Orang kata duduk damansara sume anak orang kaya. Waklu ah en. Aku bukan jenis yang kaki shopping,poket loaded. Kalau loaded sekali pun aku tak akan shopping or tengok wayang or.. ntah lah. Im a simple person,I live a simple life. Aku suka buat benda-benda macam ni. For the sake of someone else. Bila aku nak buat something untuk diri aku pula ? itu kemudian pun boleh cerita.

Hidup setiap manusia ni sangat epik tau. Kita semua ni ,gladiator sebenarnya.