Wednesday, March 31, 2010

Hppy 17th Sos!

Hari ni birthday kawan baik aku,Sasikala Selvaja.

aku belikan dia dua cake from Secret Recipe.And hugged her to death.Almost. Last year,birthday aku was nothing but a piece of shit.Tak ada apa-apa yang best,aku sedih tiap kali hari jadi aku datang.Tapi aku tak akan sedih lagi bila sasi datang tekan loceng rumah paksa aku keluar.Dia belikan aku kek yang paling sedap dalam dunia dengan spongie bob.Yang kini sudah pecah,dipecahkan oleh Adik kesayangan (not).

Aku betul-betul terharu hari tu, lepas dia balik aku nangis. Dia selalu ada untuk aku tiap saat. Aku suggest,kalau nak membe baik.Lebih baik jangan pilih melayu sebagai membe baik anda.

Sasi pernah cakap. kalau aku susah,aku nak apa-apa. rumah dia selalu terbuka.and yes,kadang-kadang pagi pergi sekolah.Aku sengaja tak nak pergi dengan Singa. aku tak nak siakan pagi aku dengan muka dingin dan latar belakang dingin pada pagi yang dingin. aku pilih untuk pergi rumah sasi yang berlatar belakangkan lagu-lagu india pagi-pagi, muka-muka gembira antara anak-beranak,dan secawan milo yang nenek aku sendiri kalah nak buat sesedap tu.

Happy bithday Sasi :) If I have only 2 days to live,i wanna live in your happy house.