Friday, June 18, 2010

boleh tak ada hal,

Siapa aku sebenarnya? Apa yang lazat tentang hidup aku sebenarnya? sampai kau nak jilat sini,jilat situ.tak kebas lidah ke der?

Tak sedap sebenarnya.Seryes.Cerita-cerita pasal aku akan buat semak diri kau.Aku buat website tu untuk..ala.saja-saja.Sebab aku suka menjawab soalan.Tapi sialan yang aku dapat.Ok let me ask you.Am i a bad girl? Do i look frikkin lost to you nobodies out there? Kalau aku Fasha Sandha.Aku dah panggil lawyer,saman musibat bodoh macam kau yang aku tak tahu siapa.Shit! aku tak tahu kau siapa.Walaupun kau jahat,nasib kau baik.Nice.

Kau tak suka aku.Rasa bosan dekat rumah tak ada aktiviti.mintak nombor aku,call aku.bring it on.Suara aku comel actually.u fuckers can always call.or kalau boleh kita jumpa dekat mcd ke? settle cara dewasa? gaduh sambil makan mcflurry wont hurt kan?

Kau.Sapa-sapa pun kau.Kau agak biadap dengan aku sekarang ni.Aku tak suka.Jadi aku baru doakan kau dapat MC dari Tuhan.Amin.