Sunday, June 20, 2010

Sesetengah Orang la,


Sesetengah orang tak faham apa maksud ‘tak ada life’.

Sesetengah orang kata.Aku loser dan lifeless.Tapi bagi aku.Hidup aku macam melodi.Bak kata Devandra Banhart – ‘skeptic is a bummer.you want to know how things work,but you want to see the magic in these things’.Bila aku cakap hidup aku melodi.Maksud aku daripada ‘I love your writings’ kepada perkara yang lebih deep.atau perkara peribadi hidup aku.Sesetengah orang nak tahu.Mana bapak aku? Aku ni social ke?Bila aku nak pakai tudung?Bila aku nak taubat?Sesetengah orang teringin sekali nak tahu.Jadi ini maksudnya.Aku ada life lah juga.I may be a fuckin loser.But I guess compared to me and you,girl.i win most of the time.

Kau gila perhatian,kau miang. Aku tak perlu gila perhatian.aku tak minta pun orang dah bagi.aku tak perlu miang.aku ada banyak alasan untuk tarik kumbang.Aku tak narsis.Aku tengah perli kau habis-habisan.Makan!