Monday, August 2, 2010

Moving On,


Dude.Apa tu cinta tu? apa permainan yang bila manusia main dia tak akan berhenti sampai dia mati? Cinta dude.Cinta.Tapi yang dinamakan manusia mesti penat.Mesti penat punya.Sebab manusia bukan Tuhan.Tapi yang dinamakan Tuhan mesti letak SATU orang manusia yang tak akan penat main permainan tu.Siapa jumpa,dia dapat.Dan aku rasa dah ada orang yang jumpa.Sebab tu kita-kita tak pernah berhenti putus cinta.

well,tali mana yang tak akan putus.

At the end cuma kita dan hidup kita,macam mana kita sepahkan dia dan siapa yang ada untuk selamatkan kita.Ironiknya,no one.

Bulan julai ni macam-macam 'kejutan' datang kat aku.terkejut,terkejut je aku.Aku tak ada banyak masa nak cakap banyak.Sebab tak gunalah kalau nak cakap aku lemas sekarang.Because I am already dead meat.