Saturday, December 18, 2010

Every Dog Has Its Day,

Bila ada benda yang buat seorang gadis jadi carca marba,its love.

Aku banyak diajar (oleh diri sendiri) untuk simenkan banyak hal.Supaya lebih konkrit.Tahun ni hati aku kena bunuh,by this boy yang janji untuk bagi aku bintang paling terang.Mungkin kedengaran sangat klishe ya? But I got mentally sick.Bila malam datang aku jadi takut,acara sedu sedan aku bermarathon lamanya.Aku tak makan,rambut aku gugur,aku tak dapat tidur,aku jadi gila.

kalau aku tak pandai kawal dulu.Mungkin aku dah arwah sekarang,overdose sesuatu mungkin.I was stupid.And karma got me good.Real good.ironiknya tanpa karma,sampai bila-bila kita takkan belajar untuk sedar.Betul? So karma is also a teacher.Bagi perempuan yang suka cakap ‘karma is a bitch weh’ dekat perempuan lain,just stop.Kau nak cakap macam tu pun tak ada function kalau karma tu sendiri serong makan kau.Atau mungkin kau tak faham konsep karma.I am sorry but I have no perks for girls like that.Macam anjing menyalak bukit.

Dua bulan kemudian Tuhan bagi aku stok paling massive yang Dia ada.He gave me a Man,not a Boy.Perempuan ingin dijaga,rumah perempuan di bawah ketiak arjunanya.Itu aku kena admit.Tak sabar nak kahwin,nak pindah syurga.

“I love you I miss you I need you and I hunger you.” – Afiq Siddhartha