Friday, December 3, 2010

Replied,

Sebenarnya.Banyak benda kot yang kau tak tahu.Tak sopan lah kalau aku tulis dekat blog pasal the truth.Malu karang orang baca.Aku tanak jatuhkan maruah sapa-sapa.

Bila aku call,tanak angkat pulak.Aku tak anggap kau takut nak angkat lah.Aku nak anggap yang kau malas nak layan perempuan gila macam aku.Sebab itu lagi sesuai dengan cara pemikiran kau sekarang.Yeah.

So kalau kau angkat,girl.Memang banyak gila ah benda nak sembang.Pasal lelaki kegemaran kau tu.Aku tak rasa gempak pun gaduh pasal dia.Lain lah kalau aku still ada hati dengan dia.Ha,itu memang aku akan rasa ..worth the fight lah mat salleh cakap.

Tapi ..hell,kau tak boleh bezakan ke kawan biasa dengan skandal?

Earth to Hayati Suffian.I have no feelings for Haziq Faizul anymore.I beg you.Sedar please.Dah tiba masanya kau buka mata.. please.I love Afiq Othman.So much.Kalau kau nak cakap benda lain pasal aku,silakan.I can cope.But if you say I love haziq,still? No way.Aku naik bot dengan Afiq sekarang.Cuma Afiq.Tolong sedar pasal benda tu.


Gosok mata,tengok lagi.

Kau tegaskan kau 23.at 23,u talk shit about people.Thats just bullshit.Don't you think?