Saturday, December 4, 2010

#up


Aku mengaku aku malu sebab dah jadikan blog ni sebagai medan perlawanan antara kucing parsi dan kucing kurap.Aku tak patut jadikan blog ni sehina tu.

I need to clean this mess up,gimme a broom.

Penipuan membabi buta telah dibuat oleh seorang buah pele.Demi untuk selamatkan muka dia sendiri.Dan penipuan tu telah dimakan dengan rakus oleh seorang pusi yang setia dengan buah pele ni.Well,you can say penipuan tu umpama apple beracun.Yang snow white makan tu.Semua tu dah menimbulkan salah faham bro.Salah faham yang buat aku nampak macam perempuan murahan.Ye,aku marah.

Ada banyak benda nak tulis.Tapi 99% bersangkut paut dengan maruah.Aku masih berkawan baik dengan yang namanya ‘hormat’.Jadi aku akan terus jalinkan persahabatan ini sampai mati.Betul cakap Pari-Pari.Bila kita cuma dengar cerita dari mulut orang lain,itu akan jadikan kita loser terbesar.

Aku masih berdiri,if I fall.Jasper will catch me.Aku anggap ini sebagai cabaran yang mencabar kesabaran diri aku.sebab aku,I mean,kita semua kena sedar satu benda.Semua atap ada lubang,lubang yang mengundang tangisan dan angin kejam.Kita rasa tak selamat,risau dengan ribut celaka apa lagi yang akan datang menyerang kemudian.

But God is good and I am in love with hope.


So I think it's time for us to have a toast.Let's have a toast for the douchebags,Let's have a toast for the assholes,Let's have a toast for the scumbags,Every one of them that I know.Let's have a toast to the jerkoffs.That'll never take work off.
- Kanye West