Sunday, December 5, 2010

Salad Anyone?

Untuk kita tegaskan yang kita kenal hati budi seseorang tu.Adalah ciri-ciri subjektif manusia.

aku tak nak kata aku kenal siapa-siapa.Atau mungkin aku tak nak lagi kata yang aku kenal siapa-siapa.Sebab untuk kita ucapkan 'aku kenal kau' memerlukan nyali yang tinggi.Bagi aku,kita kena cukup kenal
diri kita sendiri untuk kenal orang lain.Macam mana kau nak kenal orang lain.Sedangkan kau masih tersesat arah? Tak boleh juga.

Aku tak rasa kau ada nyali bila kau remove aku dan semua kawan-kawan aku,barulah kau terkial-kial nak timbulkan provokasi murahan dekat status facebook.Aku tak rasa kau ada nyali.Bila dulu kau sanjung hasil tulisan aku (Blog pun sekarang nama Marijuana) Tapi kau pun sama naik main asah pisau,tikam orang.Aku tak rasa kau ada nyali.Bila kau kata aku sundal atau whore atau apa-apa yang hina,sedangkan kau tak pernah tahu apa yang dah jadi.Tapi pada kau,that is nyali enough,no? your ass.

Hipokrasi jadi satu budaya yang sangat-sangat besar.

Aku rasa,aku pandai terima kenyataan.Dan aku tak risau kalau aku tak diterima diluar alam maya.Sebab agama nerdisme dah lama aku anut.Aku langsung tak kisah.Realiti adalah benda yang paling aku benci.Tapi betapa aku pandai fit in kedalam bervariasi situasi,buat aku terima segala macam kenyataan.Dan bila kau sebut aku tak boleh terima kenyataan.can u explain?Bila kau kata keluarga aku lebih kurang fucked up macam keluarga kau.can u explain? Bila kau kata aku sundal.Can u explain? Bila kau kata aku suka kaut boyf orang.Can u estimate agak-agak berapa banyak lelaki lah yang aku dah kaut tu?

Ada banyak benda yang kau tak mampu nak jelaskan.Aku tahu,kau dah jadikan diri kau nampak sangat-sangat idiotik.Kau gelar aku ular yang psiko.Tapi you're messing with the snake.Okay jadi aku anggap itu satu-satunya nyali yang kau ada.Sebagai budak yang liberal.Aku akan terima perspektif kau.

Jadi analoginya,kau anjing dan aku mahu minta tolong Tuhan yang Maha Berkuasa,Tuhan.. kau hancurkan setiap satu daripada mereka.Selayak-layaknya.Kerana aku difitnah.Amin.

Kepada semua douchebags yang tak tahu cerita sahih.You can stop acting like you know right about now.At least sebelum doa aku sampai ke langit.