Thursday, September 3, 2009

Obsessed,


Membe aku kata si Lan bekas Meet Uncle Hussein ni dah ada band baru pulak. Nama ' AZLAN AND THE TYPEWRITER ' .Aku fak. Sebab macam tiru ' ANDRA AND THE BACKBONES ' . Kecoh ah. Tadeh life peh. Ketara gila kot nak tiru nama orang. Kang jadi gaduh plak ngen indon. Tak suka aku.

Laki mak aku kata nama band 'Meet Uncle Hussein' ni sebab MUH junkie. Then pakcik hussein ni pusher dorang. Jadi dorang akan jumpa pakcik hussein untuk dapatkan bekalan sedap itu. Entah dari longkang mana ntah dapat sumber macam tu.

Aku tak suka suara betul Lan MUH. Tak sedap. Macam kena sumbat paip timah membara. Apehal weh ngen lu punya suara? Rilek ah brader.Tapi time dia nyanyi aku suka ah. Sebab aku memang tergoda ngen lagu-lagu bersuara ngantok.

Tapi aku akan selalu suka MUH untuk 'lagu untukmu' nak tulis nama lagu ni pun sebanarnya aku ambil masa 10 minit depan pc. Cuba nyanyi balik lagu ni.Lupa tajuk. Rupanya aku ingat aku ada cd soundtrack Kami.

Aku ingat lagi time aku tingkatan dua dulu. Menggila aku dengan Kami. Macam aku ah an orang pertama tengok citer ni. Sebab bila aku tanya orang,orang blur. Kami? Apa lancauuuu? Ala lagipun citer ni malam sangat. Agak tak strategik ah an. Tapi aku tak pernah miss. Tiap rabu pukul 11 malam :) Aku ingat.Then lama-lama Kami jadi kegilaan. Tuh pun baru ketara tahun 2008.

Bila aku dengar Nokia ada nak promote phone dekat OU(2007),Cast Kami dengan MUH ada.Sanggup ni aku ponteng sekolah semata-mata nak pergi OU jumpa Abu. Ali tak ada. Lynn bapak kurus. Dapat peluk Abu sial. Bayangkan perasaan aku time tuh. Bagai nak rak. Macam nak romen terus si Abu. Macam nak comolot dia laju-laju. Macam nak kahwin kat situ gak then pergi Bombay !

Abu best. Sporting gila. MUH? Dapat salam ngen cakap-cakap dengan Affat jelah.Bukan semua band. Sebab Affat membe boyfriend mak aku time tu.Sekarang mak aku dah clash dah ngen dia. Padan muka.

Arghh. Gambar dengan Abu dah hilang ah. Babi. Dah 2 tahun kot. Mana ntah pergi. Tapi aku sentiasa ingat. Aku still parah ni .Sanggap nak kahwin dengan dia. Pergi mampus ah Radhi OAG ngen Shane Alesana. Aku nak Abu.