Saturday, May 1, 2010

Hye Baby,


Kalau kau tanya benda apa yang buat aku bahagia otomatik.

Aku tak akan cakap pasal boyfriend.Aku jawab – kids.

Aku suka budak-budak.The sweet ones.Aku paling suka babies.Aku tak tahan tengok baby.Aku mesti nak pergi cuit pipi atau belai-belai tangan dorang yang.. auww :’) so small. Aku mengaku aku ada sifat keibuaan.Boo me all you want.Lidah aku cakap benda betul ni.It’s just that when im around those kids.Aku tak akan berhenti senyum.Mungkin kalau patah hati,aku akan pergi taska jaga budak-budak untuk hilangkan perih.Tapi lain ceritalah kalau aku patah hati pada malam bola.

Tapi seryes bila aku tengok baby.Aku terasa macam aku dilahirkan semula.That is the most beautiful view ever given to a human being.Bayi sangat suci.Aku,kita tak akan pernah faham kenapa orang sanggup nak buang anak.Memang betul lah, sesetengah orang memang tak layak untuk beranak.

Jadi kalau ada siapa-siapa nak buang anak.Buangkan saja depan rumah aku plis.

Terima Kasih.